Blå mandag?


Her er det bare å bøtte innpå med kaffe, det er mandag og jeg aner nesten ikke hvor jeg skal begynne! Helgen har vært super, med en tur på akvariet og sol (!) tro det eller ei i Bergen 😀 Jeg fikk også avsluttet fredagen på en god måte ved å sende ut disse to i premie på den siste facebook konkurransen 🙂 
Men så var plutselig mandags morgen her og jeg løper igjen rundt som et kaklende spetakkel av en hodeløs kylling, ikke fordi jeg ikke ser frem til å jobbe i vei eller ikke har jobbet i løpet av helga, men fordi jeg har så mye å gjøre, jeg aner knapt hvor jeg skal begynne! Og det er alvorlig vanskelig å prioritere gjøremålene, det skal både promoteres, markedsføres, føres regnskap, forberedes til julemarkeder og skapes nytt innhold. Og å forsøke å ta en veloverveid avgjørelse på hva som gir størst verdi for min lille bedrift nå, er som å sitte ved kjøkkenøya innendørs og sette fingeren i været for å måle vindretningen. 
Jupp, jeg forsøkte det til og med! Nei, jeg må vel bare helle ned kaffen i en gedigen slurk så jeg kan begynne på alt på en gang og håpe jeg ikke har laget en gedigen floke på slutten av dagen. 

Jeg håper du ikke har en blåmandag, at den heller kanskje er gul, lilla, grønn eller rosa, bare ikke blå!

Jeg ønsker deg en god uke og tusen takk for at du titter innom, vi blogges!

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg