Splitte mine bramseil

Reklame | Trykk og veggmalerier


Ja her er det bare til å hal´i og dra som kaptein Sabetlann så fint synger, jeg har alt to veggmalerier å jobbe med skisser til. Det jobbes også for fulle kluter med å gjøre klar til årets første julemarked, når det er gjort skal jeg også klargjøre et lynsalg på veggmaleriene mine til fredag eller lørdag, da blir det noen spinnville timer med 50 prosent avslag på alle bestillinger som går inn på veggmaleriene i tidsrommet, phew! Travel uke, men vanvittig gøy 😀 

Jeg må hive meg rundt jeg jobber også med å ferdigstille en flyvende gris! den skal jeg komme tilbake til så snart jeg er ferdig og har bedre bilder!

Ha en svingende fin dag, vi blogges!

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg