Ojul med din glede

Reklame | Innholder et kort og tilbud

Det er i skrivende stund nærmest t-trøye vær i Bergen, dette vet jeg fordi jeg har lastet bilen full av varer i nettop t-trøya, jeg hold forøvrig på å smelte vekk! I alle trille ser jeg nå langt etter snø i vinter, så da er kanskje disse julekortene ekstra passende? Det går enda i hundre her og for å gjøre det litt mer komplisert for meg selv har jeg og satt i gang en kampanje på veggmaleriene, de kan nå bestilles i Bergen frem til kl 22:00 (den 09.11) for halv pris! Det er spinnville priser på sitt beste vil jeg påstå. 

Jeg ønsker deg en super helg, så blogges vi plutselig!

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg