Da e heilt mikke mus

God morgen! I dag har jeg ikke den berømmelige blåmandagen, nei nå har det eskalert helt til en mikke mus mandag. Jeg var så trøtt i fleisen da jeg våknet at jeg satte meg ned i sofaen og gikk gjennom snapchat meldingene mine, og når jeg først gjordet det måtte jeg jo se om det var kommet noen nye filter i det siste.
Det var det jo heldig vis mange fine filtere, tenk så glad familie gruppa mi på snapchat blir når de får starte dagen med denne i innboksen?! 

Jeg må nok få nedpå en kopp kaffe eller to til tror jeg før jeg ferdigstiller skissen til veggmaleriet jeg jobber med så resultatet blir noe bedre en det over her. 

Ha en super uke, vi blogges plutselig!

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg