Bli rik på å blogge!

Click bait, fullstendig click bait, jeg har ikke blitt rik på bloggen i oktober heller, jeg har dog tjent den nette sum av 12 kroner og det sier jeg meg veldig fornøyd med 🙂 Jobben min er jo heller ikke å blogge, jeg jobber jo mest med å rette støvsugeren lydløst ned i mannens lommebok for å få nok middler til å kjøpe flere blyanter, ark og tidvis en sjokolade plate eller to (kanskje fem, men det var mest et uhell fordi jeg var sulten da jeg gikk på butikken, og jeg har heldigvis spist opp beviset).

Nei, jeg håper at du som titter innom her ser at det sitter en noe humoristisk illustratør bak tastaturet som syns det er gøy og dele, som setter pris på at du titter innom! Det blir tidvis trutt å jobbe for seg selv fra kjøkkenøya og da er det fint å ta en tur på bloggen 🙂 

Disclaimer: jeg er ikke et økonomisk geni (viser til de fem sjokoladeplatene nevnt over her), så det kan være hensiktsmessig og følge andre blogger også for input på økonomi siden, her finner du mest et fargerikt og humoristisk kaos og en fluffy kontor assistent. 

Vi blogges plutselig! 

4 kommentarer
    1. Det var 21 kroner forgje måned så det er mulig dette går rett nedenom og hjem 😉

      Jeg setter veldig stor pris på den fine tilbakemeldingen så jeg skal stå på videre 😀 Du må ha en super dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg