Blogg inntekten i juli, hva skjedde?

Hjelp! Da kom akkurat e-posten med månedens blogg inntekt for juli inn i mailboxen, tallene er nedslående… Når man går nedenom og hjem etter å ha møtt veggen på jobb, og tar ferie fra blogg og sosiale medier for første gang siden august 2018, så går inntektene rett vest 😱

Eller nærmere sagt 20 kroner vestover, fra å lukte på femtilappen hver måned, til beskjedne 22 kroner og 6 øre i juli 😅

Men jeg skal ikke gå i kjelleren av den grunn, det er fortsatt håp om å snu skuta rundt og bloggen er til stor glede i en arbeidshverdag, hvor jeg for det meste sitter for meg selv og sysler med ulike finurlige prosjekter. Og med alle de fine tilbakemeldingene jeg får underveis, velger jeg å tro at du som titter innom her også har glede av den noe finurlige bloggen jeg har 😁

Ha en super dag, så blogges vi!

2 kommentarer
      1. I fjor var det 6 kr her på samme tid, så det går sakte men sikkert på frem om det er 8 eller 20 kr på en måned så er det jo mange som er innom og synes det er artig med bloggen 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg