Løp og kjøp Marsteinen!!

Reklame | Egenreklame for avis og bok

 

Da har avisen truffet butikkhyllene og intervjuet er å finne over to sider 😱 Kjempe gøy og spennende! Til og med den vimsete Vesle Petter Edderkopp kom seg med i oppslaget ❤️

Artikkelen finner du også på nett her (krever abonnent).

Nå må jeg bokstavelig talt hoppe videre -> for trampolinen vi bestilte sist helg har kommet.
I biter og deler på døra, og jeg vet ikke hvem som er mest gira av ungene og meg 😂 Så her må det bygges!

Ønsker deg en fantastisk helg med en illustrasjon fra boka Livets Fantastiske Reise som passer perfekt nå som trampolinen er i hus.

Siden dagens blogg innlegg alt er merket annonse hiver jeg med litt reklame for boka over her også 🙂 Et utdrag fra Livets Fantastiske Reise finner du her og boka er til salgs hos både Norli her og Ark her.

Tusen takk for at du er innom her og holder styr på de vimsete illustrasjonene mine ❤️

Vi blogges

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg