Obs! Hyttetur..

Reklame | Direktelink til nettbutikken

God morgen da der vi halvveis i uka og det nærmer seg sommerferie og hyttetur for vår del 😀

Nettbutikken skal ikke stenges ned, MEN det kan være nyttig å vite at det vil være et noe begrenset antall motiver tilgjengelig i juli!

Dette av åpenbare og praktiske årsaker, alt av kunst trykker jeg jo opp selv. Det ville bli en stor utfordring å ta med trykkeriet i bilen, for ikke å snakke om å drive det hele fra et lite solcelle panel 😛

Det betyr at det kan være lurt å legge inn en bestilling før helgen om det er noe som er viktig å ha klart til juli (i forbindelse med gaver eller annet) så sender jeg det før vi drar:)

Jeg vil så langt som mulig ta med det som alt ligger her hjemme av trykk og originaler, men det vil være et noe begrenset antall og utvalg. Dersom du bestiller noe av det som er tilgjengelig i juli, så vil jeg ta bilen fatt og kontorassistenten Chaplin vil påta seg oppgaven med å jage bort sauene som han ofte gjør, så forsendelsen kommer sikkert frem!
Det kaller jeg litt av en assistent, at sauen fattet interesse for den lille fluffy hårballen på jakt, og jaget Chaplin under hytta like etterpå skal vi ikke rope alt for høyt om 😉

Nettbutikken finner du her miriamhaukebo.no

Ha en fin fin dag, vi blogges!

 

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg