Tut tut, her kommer brannbilen :)

Reklame | produktplassering og link til veggmalerier

For å være en video på tre minutter og elleve sekunder ligger det vanvittig mye arbeid bak og jeg er så glad for å kunne vise deg resultatet 😀 Det har vært utrolig gøy både å male opp brannbilen og å få laget en film, det er dermed en veldig glad sjel som sitter og skriver til deg nå, og ser du litt etter på videoen, smiler jeg ganske mye i det jeg skisser opp motivet også. Sånn kan det gå når man virkelig digger jobben sin, selv om det er knallhardt å starte for seg selv 🙂 
Jeg håper at dersom du bor i Bergen og kunne tenkt deg et veggmaleri at du tar en titt innom nettsiden min og veggmaleriene mine  her: miriamhaukebo.no. Og om du ikke bor i bergen men kjenner noen som kunne tenkt seg et veggmaleri blir jeg veldig glad om du deler 🙂 

Ha en super helg, vi blogges plutselig!

Miriam 

#veggmaleri #bergen #oppdrag #kunst

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg