Drukner i emballasje

74 kvadratmeter.. 250 bølgepapp konvolutter, over 40 bokser og tuber akrylmaling, en svær kunstprinter, 200 plastposer, tre A3+ permer med kunst, en dedikert scanner kun beregnet på tegninger, og nå 12 meter med bobleplast! 

Man kan si mye om å drive egen bedrift og mye ble sagt før jeg startet opp, men ingen, og da mener jeg INGEN sa til meg at jeg kom til å drukne i emballasje og teknisk utstyr 😮

Jeg trodde (ganske naivt må jeg innrømme) at det å etablere egen bedrift som illustratør skulle stå på en blyant og et par blokker med papir sånn reint utstyrsmessig, der tok jeg skrekkelig feil gitt 😛 

Vi blogges fra bobble-plasten!

4 kommentarer
    1. Hei på deg du har kjempefin blogg vil du se på diktene mine ❤️ Å hjerne følge meg på Min vei 😊 du har verdens fineste blogg eit godt innlegg ❤️ Ha ein fin dag videre😊 vil du følge diktene mine på ferden 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg