Tom for påskekyllinger

God påske! Her har det gått unna, både i skibakker og bil, vi er nå i Oslo og skal bli her noen dager hos familie før vi setter nesa mot Bergen igjen 😃 Jeg er tom for både freia påskeegg og kyllinger, så jeg hiver med denne lille løven som skal være med i boka om Søren og Klype, siden den tross alt har litt påskefarge i pelsen 🐥

Som mange andre hører vi gjerne på lydbok i bilen og denne gangen var det min tur til å velge bok..

Etter å ha surret litt rundt på iBooks kom jeg over en  bok om søvn og som heter «Why we sleep» av Matthew Walker, jeg tenkte det kunne være gøy å vite litt mer om vitenskapen bak søvn. Da jeg satte meg i bilen og stolt sa jeg hadde husket å laste ned en ny lydbok, (etter å ha glemt både tannbørste og vintersko) var ikke responsen helt som forventet.

Forståelig nok protesterte min mann mot utsiktene om å kjøre langt med en lydbok om søvn på øret 😂 Jeg hadde rett og slett i min iver etter å finne en bok, ikke tenkt på at søvn og bilkjøring er tidenes dårligste kombinasjon 🙈

Det ble dermed musikk mer eller mindre hele veien frem, og jeg er nå på utkikk etter en litt mer passende lydbok for returen til Bergen.

Vi blogges, med ønske om en super påske!

Miriam

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg