Spisebord eller hjemmekontor?

En av utfordringene med å starte en bedrift fra en sentrumsleilighet på 80 kvadrat er arbeidsplass! Jeg står for såvidt fritt til å velge mellom å jobbe fra kjøkkenøya eller spisebordet så det er jo rimelig luksus 🙂 

Når det derimot kommer til oppbevaring av arbeidsmattriell så er saken noe annerledes. Kjoler, skjørt og bluser har måtte vike, for malingen må jo stå en eller annen vei. Nå har det seg slik at det å starte fra egen lomme tar på økonomisk, så jeg skal være ærlig å si at det var skalt i skapet før malinga flyttet inn, så det var ikke mye jeg måtte flytte ut, praktisk kaller jeg det 😀 

Jeg har forresten mottatt så mange gode ord etter oppstarten både av blogg og bedrift at jeg veldig gjerne vil si tusen takk! Det er helt utrolig hvordan fine ord og tilbakemeldinger kan løfte andre! Så tusen takk, jeg håper de glade illustrasjonene mine også kan bidra til et smil her og der 😀 

Miriam 

2 kommentarer
    1. Hallo 😊
      Jeg er sikker på at du finner det beste arbeidsbordet 😊 Du er så kreativ og full av gode ideer , så dette vil du få til . Var ikke inne på face igår , så jeg fikk ikke med meg dette 😄 Men så lenge du slipper å sett Sverre på gangen går det helt fint .
      Du finner sikkert en kreativ løsning til garderoben og 😄
      Dette klarer du helt suverent 👍🌹
      Glad i deg 😘❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg