Troll på enga!

Reklame | annonselenke til nettbutikken min

I dag jobbes det fra kjøkkenøya gitt!

Jeg skulle ønske jeg kunne sagt at øya er fylt til randen av farge blyanter, pensler og blanke ark, men med 55 originale kunstverk og gøyale illustrasjoner som skal klargjøres for salg går skrekkelig mye av tiden med i administrative oppgaver; som å bestille emballasje, finne frakt og lage titter som “Troll på enga”! Og ikke minst å spise first price melkesjokolade! Jeg er sikker på at det kan inkluderes i arbeidsbeskrivelsen min fordi det er en fast aktivitet, rutinemessig og møysommelig utført hver eneste dag, ikke en smule igjen når jeg er ferdig for dagen!

Om det er andre som titter innom her som har tid til fargeblyantene i dag kan jeg tipse om at jeg har lagt ved fire gøyal motiver i nyhetsbrevet mitt, klar til å printes ut 🙂 Nyhetsbrevet finner du på miriamhaukebo.no som er den offisielle siden for illustrasjonene mine! Om du vil ha litt tips og triks på veien har jeg laget en video og fem på YouTube 🙂 

Miriam

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg