Bouncing back!

Jeg skal innrømme at det var tungt å stå opp i dag!

Det føltes som om jeg hadde vært på tidenes etterfest og ramlet inn døra klokka fem!

Det hadde jeg mot formodning ikke, jeg var riktignok ute i går, men klin edru og jeg holdt ikke ut lenger en til klokka ett, og da slo det meg…

 Jeg begynner nok å bli riktig gammel som ikke trenger å drikke en gang for å føle meg som et vrak dagen derpå en sen kveld!
 

Fordelen er at det er noe lettere å “bounce back” når en går hjem før etterfesten, etter to lag med sparkel føler jeg meg langt bedre og klar for dagens bursdagsfeiring hos svigers!

For de som ble oppriktig vettskremt av fleisen min denne søndags morgenen ber jeg på det sterkeste om unnskyldning; i form av dette søte nebbdyret som er under konstruksjon 😀 

Takk for laget alle som var med  i går 😀

Vi blogges!

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg