Må jeg bli en tagger?

Jeg håper virkelig ikke det! For det første er jeg veldig lovgyldig og glad i regler, for det andre har jeg en veldig gjenkjennbar strek og bedrifts navnet mitt er jo som min signatur, mitt fulle navn! Og med tanke på hvor nye rabalder det ble rundt det stor reklame banneret på Torgalmenningen nylig så hadde det nok ikke tatt lange tiden før politiet stod på døra for å arrestere en småkriminell småbarnsmor! Og hadde jeg mot formodning motet meg opp og tagget eksempelvis inngangspartiet i bygget vårt, så hadde nok samtlige naboer i huset blitt ganske arg i det jeg la inngangsdøra ut for salg på Finn.no! 

Så hva gjør jeg i skrivende stund for å unngå overnevnte scenario for markedsføringens skyld? Jo jeg blogger, instagramer, jobber med Google SEO, skriver tidvis gode og tidvis flaue meldinger til potensielle samarbeidspartnere, og jeg deler! Jeg deler her og jeg deler der, fordi det handler om å nå ut. Det går på frem sakte og sikkert! Så tusen takk til deg som som stikker innom og syns det er gøy å være med på reisen 🙂 Jeg gleder meg til å dele mer både bak kulissene og av fiks ferdig kunst. 

 

Vi blogges!

 

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg