Kunsten å smile?

Reklame | Inneholder originale illustrasjoner

Et smil gjør noe med oss. Men hva skal til for å trekke litt på smilebåndet? 

For min del sitter smilet til tider litt langt inne, jeg har en tendens til å overfokusere på oppgaver, på gjøremål “100 år frem i tid”, være kritisk og dermed stresse meg selv ut av mitt gode skinn. 

Jeg har kanskje nettopp av den grunn ofte forbundet kunst med dype motiver, nitriste sammensetninger av farger og abstrakte motiver som knapt gir mening for noen. Eller motiver som er ytterst provoserende og politisk rettet. Alt dette har helt klart sin plass og kunst kan uten tvil skape oppmerksomhet og samtaler rundt viktig tematikk!

Men hva med kunsten å smile?

Et smil kan utgjøre et hav av forskjell på en lei dag, jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har stoppet opp og blitt oppriktig glad selv i møte med et smil. Mine illustrasjoner og mitt utrykk er derfor preget av glade karakterer, det å tegne et stort smil gjør noe med meg og jeg håper at det å se et stort smil gjør noe med deg 😀 

Kunsten å smile, er ikke nødvendigvis lett, ei heller alltid riktig, men å fokusere på det positive kan vel neppe skade 🙂 

Vi blogges!

Miriam 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg