Det lille ekstra

Reklame | Inneholder originale illustrasjoner

God morgen! Jeg trengte en pause fra dataskjermen, ikke min villeste fantasi hadde jeg trodd jeg skulle sitte her et halvt år etter at avgjørelsen var tatt og jobbe med enkel koding sånn helt på egenhånd. Jeg får gi meg selv en klapp på skulderen for den, for da jeg først skjønte at jeg måtte begynne å lære meg et nytt språk holdt jeg på å rammle av stolen, der jeg satt søvnløs i halv svime på ulønnet mammaperm.  

Over til illustrasjonene igjen, de er bare noen cm på strømpelesten, men de er alle unike og straks klare for å finne nye hjem, best av alt det ligger ingen koding bak, bare møysommelige utvalgte farger. Disse små krabatene er et tegn på at lanseringen av originaler nærmer seg, jeg har bestemt meg for å sende ut en av disse 25  signerte mini originalene så langt de rekker. Rett og slett fordi jeg ønsker å ha den lille blanke flaten på baksiden for å kunne si tusen takk til det som må være tidenes fineste kunder 🙂 

Vi blogges plutselig! 

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg