Det blir aldri 100%

Reklame | Inneholder en original illustrasjon

Jeg er klin umulig når det kommer til gjengivelsen av et originalt arbeid, med den farten jeg arbeider i nå vil det ta omtrent 102 år å legge ut en eneste original! Det er rett og slett utrolig vanskelig for å ikke si nær sagt umulig å gjengi en original 100 prosent. Orginalen har fordypninger, linjer, en unik tekstur, og det ligger timesvis med omhu bak hvert bidige verk. Jeg med mine OCD tendenser hadde fått for meg at det var viktig å få et produktbilde som var umulig likt originalen, det ble rett og slett en fjelltopp som jeg var fast bestemt på å klatre opp, om så på hender og knær! Det går ikke, jeg må kaste inn håndkle, etter å ha kjøpt en scanner og tilhørende programvarer til flere tusen kroner, full flombelysning og et fotostativ til speilrefleksen!

Det er klin umulig å få den perfekte gjengivelsen av en original, jeg skal etterstrebe å gjengi motivet så godt det lar seg gjøre selvsagt, men jeg må være en cm mer romslig for å komme i boks. Sett på den positive siden er det fint at de som har original kunst på veggen har et motiv som er nettopp, one of a kind 🙂 

For de av dere som titter innom her og har et snev av OCD eller en trang til å perfeksjonere det meste, jeg føler med dere, det er pigade ikke lett!
 

Vi blogges!

 

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg