God morgen i hu og hast!

Da har jeg løpt mye fortere enn jeg hadde tenkt denne regnfulle torsdagsmorgenen! Det er ikke mindre en fem uker siden sist jeg var ute å løp, da løp jeg jo en mil så jeg var for så vidt i god form rent teknisk. Men tre dager etter den løpeturen lå jeg jo plutselig på Tynset sykehus med kontrastvæske i blodet og en betent blindtarm som måtte ut. 

Jeg har savnet å bevege litt på meg så i dag tenkte jeg var dagen å starte så smått.. så jeg skulle jogge til dagens legetime, i bedagelig tempo, med joggevogn og sekk for vi skulle jo rett i barnehagen etterpå. Som sagt så gjort, det var bare det at jeg hadde feilberegnet tiden noe! Så jeg har løpt ned hele halve fjellsiden i dag, med 180 i puls, regnet rett i fleisen, en humpende sekk på ryggen og en ide om at dette var ikke helt som forventet 😛

De fancy illustrasjonsbildene er forøvrig tatt etter at vi var ferdig hos legen og jeg hadde fått pusten tilbake. Dersom noen gjenkjenner meg fra min heseblesende løpetur i dag så beklager jeg at jeg var litt sein med ringeklokka i det jeg for forbi, det gikk rett og slett som et olja lyn i dag! 

Ha en super dag, tusen takk for at du stikker innom bloggen, så snakkes vi 😀 

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg