Post er post og regn er regn!

Ja da får en si at det blir post på posten. Jeg hadde store planer om å ha et oppsett med post i kasse og på døren, men det viste seg at det ikke var den beste løsningen.

Som tidligere bosatt i California med et Amazon Prime medlemskap, hvor trampoliner, lesebrett, bleier og hoppetau leveres på døren etter to dager, er jeg litt skuffet over at jeg ikke klarte å sette opp en like fin flyt! Jeg har de siste dagene vært i kontakt med ulike leverandører av frakt, integrering på nettsted og automatisering, men det er ikke den beste løsningen akkurat nå fordi jeg ikke kan ha et stort volum av forsendelser, det tar tid å lage glad kunst 😀 

Så når jeg får lansert originalene til uka, vil det ved enhver bestilling, være en kunstner (undertegnede) som popper opp, løper avgårde, snubler i hoppetauet på veien. Finner den rette originalen pakker den forsvarlig med både vanntett forsegling og i en avstivet konvolutt (her overlates ingenting til tilfeldighetene, det regner mye i Bergen). Deretter bestilles frakt, så printes en pakkseddel og jeg jogger til postkontoret med 190 i puls!

Så kan jeg endelig sende ut et sporingsnummer til en glad kunde!

Ha en sweet helg, vi blogges, må bare lade pulsklokka først! 

 

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg