Illustrasjonen som ble borte!

Reklame | Inneholder et originalt verk som kommer for salg

Der satt jeg og skulle til å laste opp et produktbilde, også finner jeg et tomt lerret?! Jeg ble litt satt ut og tenkte hu, to dager etter at jeg kjøpte scanneren og den har allerede gått inn i lyset? 

Men så begynte det å demre for meg at jeg etter å ha fått opp en forhåndsvisning av motivet på scanneren, hadde tatt ut tegningen fordi jeg skulle måle den for å legge målene inn i produktbeskrivelsen.. Så gikk jeg tilbake for å scanne og der var det jo en fin forhåndsvisning på skjermen så jeg trykket på scann og skannet dermed en tom glassplate! Godt jobba vil jeg si, kanskje en brødsmule flaut, men med litt humor på toppen så går det så fint!

Se her var den, et lite lørdagsgodt troll!

Ha en super lørdag, så blogges vi 😀 

 

Miriam

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg