U T Å L M O D I G

Reklame | Inneholder et originalt verk

Det er så utrolig vanskelig å vente på noe man gleder seg til!
Jeg har to ting på tapetet, jeg har for det første bestilt et regntrekk til løpevogna vår, fordi noen glemte å pakke med regntrekket da vi flytte tilbake til Norge etter to år i California. Men til mitt forsvar så regnet det jo aldri der! Hvem tenker på regntrekk??

Vel nå tenker jeg på regntrekk og regntøy hele tiden, alt skal være vannttet, ryggsekker også, for nå bor jeg i Bergen. De sier at tid leger alle sår og det kan nok stemme for etter to år borte fra bergen hadde jeg glemt hvor mye det regner i denne byen!

Det andre jeg venter på er å gå LIVE på nettsiden min, altså jeg sitter ikke å venter og dingler med beina, men jeg venter til jeg har fått scannet ferdig de første originalene, det kan jo ta litt tid som illustrert i forgje innlegg..

Nei, det nærmer seg nå, og jeg gleder meg veldig til å snurre i gang to kunkurranser til uka, en på fjesboka og en på instagram, og gjett hva premien blir, yup to originaler 😀 

Jeg håper du har hatt en strålende helg! Vi blogges!

 

Miriam 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg