It´s A L I V E !

Reklame | konkurranse og direkte link til egen nettbutikk

Vel kanskje ikke helt i live?! Men noen av karakterene ser jo ganske livlige ut! 

Jeg derimot er likbleik, det er i mangel av et bedre ord zombie skummelt å legge kunstverk ut for salg. Men jeg sier til meg selv at sånn er det å tørre å satse, da skal man kjenne litt på nervene, det som kanskje er litt uheldig er at jeg hver gang jeg har kjent litt etter og fått litt mer hetta en rødhette har juster ned på prisene, sånn for å være på den sikker siden. Resultatet er at jeg nå har lansert en hel del originaler til en god pris i forhold til arbeidet som ligger bak (tar en stille facepalm her for det er super vanskelig å sette en pris i kroner og øre på eget arbeid).  

KONKURRANSEN ER NÅ AVSLUTTET. Dersom du velger å hiver deg på nyhetsbrevet uansett så kan det være kjekt å vite at du i første mail mottar fire digitale farge bok sider, fordi jeg jeg syns det er gøy å dele og fordi det skal være gøy å motta glade nyheter 😀 

Åh, glemte nesten premien! Det var denne karen her, litt rar og veldig kul:

Tusen takk for den positive responsen jeg har mottatt underveis både på Instagram og Facebook , det er ikke bare lett å drive for seg selv, men med så mange gode ord på veien så går det veldig fint <3

Vi blogges!

 

Miriam 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg