Hva gjør jeg egentlig på?

Biter negler! Tegner og biter negler. Det har seg sånn at det tar litt tid å opparbeide seg en inntekt med et nystartet firma, så langt suges pengene ut av lommeboka med industristøvsuger i rekord fart! Det koster å ha kvalitets materiell, gode leverandører og utstyr nok til å belyse en stadion.
Så her er arbeidet mitt, sånn når jeg ikke arbeider som en racer for å få den administrative biten til å gå opp og aller helst rundt! Sånn reint økonomisk, mye fordi jeg nå også har rettet industristøvsugeren mot mannens lommebok og jeg ser svetteperlene former seg i panna i det jeg sier eh, du altså, men om atte, den printeren med 12 farger og arkiv kvalitet??
Nei, jeg må tilbake til blyantene skal jeg ha noen som helst mulighet til å investere i en kunstprinter før vi når 2032! 

Tusen takk for at du tittet innom, vi blogges!

 

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg