Rydde litt her og rydde litt der

Ja altså med litt her og der, mener jeg egentlig ut i gangen, det begynner så smått på morgenkvisten, jeg må jo ha plass til å jobbe og da ryker ting ut i gangen. Fint for meg, men de dagene det har vært alvorlig rotete, ikke like fint for andre som da kommer hjem fra jobb eller kommer på besøk, for da må de jo bestige søppelhaugen min før de kommer inn! Tidlig en morgen holdt min mann faktisk på å svime av på vei til jobb, det viste seg at jeg hadde satt en pose med skitne bleier i gangen, jeg hadde jo knytt posen igjen, men du vet jo hvordan det er med bleier. Ergo best å lukke døren til gangen så jeg kan fortsette arbeidet!
Se så mye bedre! 

Vi blogges!

 

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg