Jeg glemte veggmotivene!

Reklame | Inneholder link til egen nettside

Noen ganger går ting i glemmeboka, men en hel vegg eller kanskje to? Ja det går vist an, med første øyekast på bloggen kan det nok se ut som om jeg utelukkende lager originale verk på papiret, men jeg er jo innehaver av hele 29 bokser og 40 tuber med akryl maling også. Så hva skal jeg med alle tubene, ja det har jeg vel glemt å si.
Det som var utgangspunktet mitt da jeg sluttet i jobben som styrmann i januar var egentlig at jeg skulle drive med veggmalerier, det er unikt, mega kult og genialt i rom hvor det ferdes både store og små. Da trenger man jo ikke bekymre seg for at et kosteskaft, en action figur eller andre flygende objekter skal ta knekken på en glassramme. 

Så til de som lurte på hva jeg har på tapetet i dag så sitter jeg på tastaturet med volumet på topp og venter på at mailen min så fint piper på og sier at der er en blank vegg i nærheten som trenger min hjelp! 

(Så bor du i Bergen og har en blank vegg og et øye for glade motiver så finner du mer her miriamhaukebo.no!)

Så til dagens tetris spill, vi har nemlig en container med møbler fra California som har ankommet Bergen, og med en fult møblert leilighet allerede svetter jeg bare av tanken på kaoset som utvilsomt vil oppstå i dag!

Dette er da gulvplassen jeg har klart å rydde til… om 35 minutter kommer, en sofa, to senger, ett tv bord, spisebord og det er bare for å nevne noe! 

Ha en super dag, så blogges vi fra flytte kaoset!

 

Miriam 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg