Kan du se kjøkkenet mitt her?

Ikke jeg heller, det var et kaos uten like etter at flyttelasset kom i går, det begynner heldigvis å komme seg. Noe Chaplin også er veldig glad for, det var ikke akkurat noe piknik å sitte på terrassen i det kasse etter pappkasse ble båret inn. Det må jo ha sett ut som reine lekelandet for en stakkars katt!
Jeg hadde egentlig planer om å oppdatere mer fra flyttinga i går, men det var lettere sagt en gjort. Jeg hadde riktignok tatt frem kameraet, men 40 minutter inn i leveransen av møbler og kasser, fant jeg hverken, mobil, data eller vannkranen til kjøkkenet, så da det nærmet seg kveld og ro i heimen, var jeg  en smule dehydrert og segnet sånn halvveis om på sofaen. For dere som virkelig leitet på bildet over så er vasken bak den største pappkassen til høyre, det er mye skråtak her jeg vet! 

 

Ha en knall fin helg! Vi blogges 🙂 

 

Miriam 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg