Glad laks!

Reklame | Direkte link til nettside og konkurranse

God morgen! Nå legger vi snart i vei til Akvariet, nistepakka er smurt og kaffekopp en av to er i boks. Det blir ikke så lange blogginnlegg i helga, det er på en måte litt kaos i heimen etter flyttinga enda, jeg har alt snublet i laderen til dataen en gang mens jeg var på vei for hente kaffekopp nummer to, laderen er praktisk nok strukket tvers over gulvet og bort til kjøkkenbordet som nå står klint opp i sofaen, jeg er redd jeg ikke overdriver en smule bare se her. Til eventuelle middagsgjester må jeg bare beklage på forhånd. 

Det er i det innlegget publiseres rett over 24 timer konkurransen om en original tegning løper ut, om du er over 18 og har en post adresse i Norge sjekk gjerne ut konkurransen her; miriamhaukebo.no

Ha en konge helg, vi blogges! 

 

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg