Da skal en vinner kåres!

Dagens bloggpost går da ut fra kjøkkenøya hvor jeg sitter noe i klem, jeg har ikke helt klart å løse møbel situasjonen siden flyttelasset kom, så gyngestolen må stå mellom kjøkkenbordet som nærmest står oppi sofaen?! 
Mye av dagen må nok som du ser enda tilbringes i pappkasser og esker til tross for en iherdig innsats i uka for å komme i boks! Julegavepapiret fikk jeg forresten litt hjelp til å pakke ut, før jeg hadde fått snudd meg og sagt juletre så hadde mini rullet ut tre meter med fint grønt gavepapir! 
Så til dagens gøye nyhet, konkurransen om å vinne en original tegning er akkurat avsluttet, jeg skal trekke en tilfeldig vinner av de påmeldte og sender en mail på mandag til vinneren som da skal få en tegning i posten 😀 

Jeg håper du har hatt en fin helg, så blogges vi til uka fra det jeg inderlig håper er en ryddigere heim! 

 

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg