Som en hodeløs kylling

Da var det mandag og uka er offisielt i gang, for min del vil det si at jeg har laget meg en heidundrande “to do” liste i helga med ting som jeg skal fullføre og ta fatt på mandags morgen. Dette resulterer ofte i at jeg begynner mandags morgen som en hodeløs kylling som ikke aner hvor den skal starte! 

Det var i så måte ikke langt fra at uka startet med at kyllingen ble gjort hodeløs digitalt, for da ville jo illustrasjonen matche tittelen på blogginnlegget mye bedre, men jeg fant ut at der går grensa mi en mandags morgen, jeg er ganske lettrørt og gråter som bare julingen om jeg ser på Disney filmer, så det hadde blitt en real blåmandag for min del!
Nah, kaffekoppen er på plass, og jeg har jo fått tittet innom her og sagt god morgen, så da begynner jeg å bli klar for dagens arbeid, vi blogges plutselig!

 
Ha en knall uke 🙂 

 

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg