Giraff

Reklame | Inneholder direkte link til Instagram og en konkurranse

Da er en konkurranse avsluttet og en ny rulles i gang! Tusen takk til alle som var med, jeg har sendt den heldige vinneren en mail!

Nå har jeg fått litt styr på arbeidsuka og denne gangen startet en internasjonal konkurranse via Instagram,  jeg gleder meg veldig til å se hvordan det går, så en ganske gøyal start på uka må jeg si det har vært. Jeg håper du og har en fin eller gøyal start på uka 🙂 

Dersom du ble nyskjerrig på konkurransen om giraffen over her så finner du mer om den og vilkårene på min Instagram konto under bildet av den berømmelige giraffen her. 

Neste på tapetet her å ta en svipptur ned på 4 sound og se på mygg mikrofoner, det er de merkeligste ting man kan får bruk for som illustratør! 

Ha en fin mandag, så blogges vi!
 

Miriam 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg