Assistenten var på jobb før meg


God morgen fra vinduskarmen, i dag måtte jeg rett og slett flytte meg til barkrakk nummer to, for da jeg kom på jobb hadde assistenten allerede tatt min sedvanlige plass. Og fluffy som han ser ut, så er han litt av en løve, så det var best å la Chaplin i  fred så han kunne fortsette på blekk tegningen min!

Så om motivet blir litt skeivt i kantene og pjusk så skyldes det ikke meg…
Nei, jeg må hive meg rundt, det er mye som skal gjøres, jeg fikk etter litt forvirring i går tak i en larve mikrofon? Veldig usikker på mikrofon terminologien, men skit på, det er jo tegning som er hovedfokuset her i huset 🙂

Ha en strigla dag, vi blogges!

 

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg