Å sette en strek på det

Da gikk jeg rett i nedfor boksen! Det er et privilegium å kunne starte en bedrift fra scratch, selv om veien er belagt med nudler og First Price sjokolade. Stort sett har lunchen min vært inntatt i en fei mens jeg skriver med en hånd på tastaturet og jobber med å få brødskiva ut av veien så jeg kan ta blyanten fatt i den andre.

Men i dag kjenner jeg at det ikke flyter like lett, da er det fint at man har blekk penner, så man kan lage dystre motiver og sette en strek på følelsen, jeg håper du har en langt lystigere dag på jobb, så blogges vi! 

 

Miraim 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg