Du vet den følelsen?

Reklame | Inneholder et originalt verk

Når du nesten har lyst til å rive deg i hårtustene av frustrasjon? 

Jeg skulle bare scanne en tegning for å legge den ut på nettsiden i går, men samme hvor mange ganger jeg trykket på forhåndsvisninge så kom det ikke et støvkorn opp, skjermen var og forble blank! Jeg prøvde en, to og tre ganger. Jeg lastet til og med ned og oppdaterte programvaren, fortsatt en blank skjerm. Så begynte det å demre for meg at det riktig nok sto EPSON i scanner feltet, men det stod XP850 og ikke V370 som jeg hadde lagt tegningen i gitt! Scanner programmet mitt hadde da ganske fiffig valgt å bruke multimaskinen som går på wifi nettet, og der var det jo ingen tegning (facepalm)!

Jeg får heller le litt av det hele i dag, sommerfuglen kom seg da på nett til slutt 🙂 

Håper du får en knall fin dag, så blogges vi! 

 

Miriam 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg