Se hva jeg har gjort

Splitter nye visitt kort, 500 stykk! Jeg aner ikke hvem jeg skal gi de til for mye av arbeidet mitt utføres jo fra spisebordet eller kjøkkenøya, og det er ikke akkurat folksomt her, jeg får vel finne på noe luddig! 

Og når vi først er inne på tematikken luddig, jeg gjør jo stadig nye ting og ting jeg ikke kan i forbindelse med driften og i sær med tanke på markedsføringen, så nå har jeg gjort det igjen! Jeg startet like gjerne min egen vlogg, det oppstår så mange rare øyeblikk og småkomiske situasjoner når man først skal produsere godt innhold, at jeg tenkte med meg selv at det er jo synd å la klippe bort det som er gøy?! Så her er den min første vlogg i jakten på å lage en knall god video til Skillshare! 

Jupp man måste bjuda på, håper du har en knall dag, så blogges vi!

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg