På vei til svette og tårer

I dag tok jeg endelig beslutningen om å melde puddingen min inn på et treningssenter igjen, jeg har i det små utsatt det, en uke her og en uke der. Vel inne på nettsiden til Nr1Fitness som er nærmest meg ser jeg at jeg må ha et nøkkelkort for å trene, aha tenker jeg, det får jeg sikkert ikke i dag, så da kan jeg jo ikke trene like vel og det er jo knapt min feil det! 

Men det viser seg at Nr1Fitness har forutsatt at mitt første trekk ville vært å skulke treninga for de sender meg i det øyeblikket jeg er registret en KODE til å åpne døra på senteret med, nå har jeg jo ikke noen unnskylding heller da! Så jeg får vel tråkke på meg skoene og labbe ut i regnværet. 
Disclaimer: Dette er ikke betalt reklame for Nr1Fitness, jeg syns det var riktig ukult å få instant access når jeg egentlig bare forsøkte å skulke med god samvittighet?!

Vi blogges plutselig om jeg ikke ligger svimt av i en svettepøl en eller annen vei!

 

Miriam 

2 kommentarer
    1. Bbodil.blogg.no det fungerte kjempe fint med kode, det jeg ikke hadde fått med meg var at det var t-trøye påbud, men det får bli neste blogg 😉 Du må ha en fin dag og tusen takk for at du titter innom 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg