Troll i ord

Det holdt på å gå alvorlig troll i ord i går, det var ikke langt unna at jeg lå svimt av i en svettepøl!

Det viste seg at jeg ikke hadde fått med meg at det var t-trøye påbud på ekspress senteret. Så jeg trampet avgårde til senteret med en tights og svart singlet på. Under skall jakka hadde jeg min komfortable og varme ulltrøye. På veien mellom vektene og garderoben fikk jeg til min stor skrekk vite at det var t-trøye påbud. Så der stod jeg en smule irritabel mens frykten muligens lyste ut av øynene på meg. Jeg måtte snu og kle på meg mer, det var ikke snakk om å gi opp når jeg først hadde kommet meg over dørstokk mila! Jeg gikk surmulende tilbake og tredde ullgenseren over hodet.

Så satte jeg modig i vei mot squat racken, jeg ble fort varm og ør, på et tidspunkt føltes det mest som jeg hadde feber. Det så ikke bra ut, det så faktisk så ille ut at det kom en hyggelig ansatt og lurte på om jeg kanskje kunne låne en av senterets t-trøyer, det reddet meg litt, ikke fordi at jeg takket ja til tilbudet, jeg var jo beint bestemt på å holde ut ulla, men fordi det var veldig hyggelig gjort. Tusen takk, jeg lover å møte i T-trøye neste gang! 

Ha en knall og temperert dag! Vi blogges!

Miriam 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg