God helg

Reklame | inneholder en rabatt og direkte link til nettbutikken min

Det skal innrømmes at jeg ikke har en doktorgrad i markedsføring, så jeg tramper forsiktig videre i salaten min og forsøker å benytte meg av de generiske tipsene som dukker opp her og der. Det er godt mulig det hadde vært nyttig å hyre inn noen som har en doktorgrad i ellevill markedsføring, men det har jeg ikke råd til før jeg blir bedre på markedsføringen, så da sitter jeg her da og klør meg i hodet. Og lurer på om fersk fisk kan være løsningen?! 

Jeg har da (muligens som en fisk på land) tegnet tre fikse fisker i en fei og sendt de ut i fargebok form til alle som var påmeldt nyhetsbrevet mitt med en rabatt på 15% for de originale tegningene i nettbutikken her. Og koden? Jo den er riktig kreativ: 

God helg

Vi blogges plutselig i det blå!

Miriam 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg