Ei krone her og seks der!

Da er tallene for august kommet inn, jeg har da totalt tjent seks hele kroner i august. Jeg ble helt nesten helt målløs da jeg mottok mailen, tenk at jeg hadde gått rundt for meg selv og tenkt at august var en skikkelig minus måned med innkjøp av ny scanner. Så tikket det inn en melding, og der stod det svart på hvitt, seks kroner, inntjent på bloggen.

Jeg får riktignok ikke tilgang til beløpet før jeg har tjent inn hele 500 kroner, så ved en kjapp beregning vil det ta circa 75 måneder før jeg ser de seks kronene på konto, men vet du hva, det er helt greit for meg. Jeg ble kjempe glad for å motta mailen, og jeg syns det er utrolig kult at du som leser har lyst til å følge med på ferden. Og at jeg faktisk har tjent noe i august hadde jeg ikke trodd. Litt paff ble jeg dog når mannen spurte om jeg måtte skatte for mine seks kroner?! Om årslønna mi ender på den nette sum av 30 kroner, så bør virkelig ikke skatteetaten stå med en spade i lommeboka mi! Nei det vil jeg ha meg frabedt. 

Tusen takk til deg som akkurat nå leser dette, jeg syns dette er kjempe gøy, jeg slenger nå ut en blogg her og der så kanskje jeg får delt flere glade illustrasjoner og beløpet er 7 kroner neste måned 😀 

Jeg håper du får en fin helg, så blogges vi!

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg