Da er vloggen oppe og jeg har gått meg vill

Jeg har da gått meg vill på YouTube, jeg ser at det ikke var et sjakktrekk å sette opp en ekstra video kanal til Vloggen for et teknisk vesen som meg! Jeg aner nå ikke hvor noen ting er, ikke klarer jeg sette opp siden like fint som den original kanalen min hvor jeg deler tips og triks. Og ikke klarte jeg å endre navnet til noe fornuftig etter at jeg først hadde klart å lage en ekstra kanal.

Her er i alle trille vlog nr 2, som lovet 🙂 

Så blir muligens dagens prosjekt å Google: how to change channel name.. *forsøker desperat å endre navn* *endrer navn på feil konto* og før jeg vet ordet av det så heter jeg noe sånt som “globestrottblyanttegner med video på nettet”. 

Huffa meg, vi blogges! Jeg slenger med en gledelig kaktus for å bøte på mitt molefunkne åsyn på toppen her!

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg