På vei til Tyskland

Selv om det muligens virker veldig glamorøst å drive en bedrift fra kjøkkenbordet så er det altså ikke jeg som er på vei til Tyskland for å arbeide, det er snarere disse to luringene over her som har dratt i vei.

Den største giraffen var premien for konkurransen jeg holdt på instagram og den lille er en av de små akvarellene jeg malte for å si tusen takk. Jeg har og benyttet noe av min kreativitet på innpakkingen, jeg er jo den stolte eier av 100 solide papp konvolutter i en størrelse. Så når motivet ikke er like stort som konvolutten er det bare å dele konvolutten i to og pusle bitene sammen. Jeg slenger nå med to bilder for referanse av denne enkle og greie DIY metoden.
Neste på tapetet blir da kanskje å anskaffe en fin teip å ha rundt, kanskje til og med en teip med logo? Jeg ser at mange veletablerte og store bedrifter har det, og siden jeg er en wanabee veletablert bedrift så må jeg kanskje ha en logo tape.   

Takk for at du sjekker innom her, en vet aldri hva som står på, men denne gangen klarte jeg å komme i boks uten for mye klums på veien:D

Vi blogges!

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg