Assistent på avveie


Hva gir du meg? Jeg kunne virkelig trengt litt hjelp fra assistenten, jeg hadde både research av tape, tegning og produksjon av innhold på tapetet. Da hadde det jo virkelig vært fint med litt hjelp, men neida, assistenten var ikke å se noen vei. Jeg fikk heldigvis lokalisert Chaplin men da var jo klokka allerede blitt ti over tre og det var fint lite arbeidstid igjen!

Sånn kan det vist gå dersom en betaler assistenten i tørfor.

Nei, jeg har ikke tid til å knote på tastaturet mer nå, jeg må i et møte angående lønnsforhandlinger.

Vi blogges!

Miriam 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg