6336 meter med tape


Da har jeg forsiktig undersøkt mulighetene for å pakke forsendelsene mine inn i min helt egen logo tape, mulighetene er vist magen 1000 meter. For å trykke logo tape må man bestille en hel haug med ruller, eksempelvis den nette sum av 96 ruller, med hver og en av de på 66 meter -> blir det jo bare 6336 meter med tape.

Jeg har ingen anelse om hvor mange tegninger 6336 meter med tape dekker, men jeg har en ide om at det er langt mer enn de 50 originalene jeg har liggende til nå. Og gu bevares hvor lite fornøyd man hadde blitt om man mottok en original i posten rullet behendig inn i 66 meter med tape.. Jeg aner forøvrig heller ikke hvor lang tid det hverken vile ta å pakke originalene inn i 66 meter med teip, eller å rulle de ut igjen for den del, så jeg har bestemt meg for å holde meg til den bittelille blanke teip rullen min. 

Vi blogges!

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg