Arbeid pågår

Hei, og tusen takk for at du titter innom, jeg håper en liten bamse i en luftballong hjelper på. Jeg har for tiden satt i gang en hel del prosjekter som dette over her, og et i større skala rett på veggen! Det skal bli både racerbil og panda! 
Det går heldigvis fort unna med god hjelp 🙂 
Jeg er (heldigvis) minde klumsete når jeg er opptatt med å tegne og male, men før du vet ordet av det har jeg andre opgaver på tapetet og da hender jo det at påfølgende blogginnlegg er fylt med humor 😀 

Ha en fin dag, vi blogges!

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg