Blinkskudd


Jeg øver meg på å ta kule bilder til bloggen, jeg har jo sett at bilder med kamera i speilet er ganske populært; fra frisørstolen, fra gallamiddagen eller en hvilke som helst lokasjon med mye speilflater. Jeg tenkte at jeg kunne jo ikke være verre en at jeg og måtte ta speilbilder, siden bloggen faktisk var hovedinntekten min i august. 

Jeg er riktignok ikke hos frisøren over her det har jeg ikke råd til, så her har du et halvt hode fra den rotete gangen min. Det kunne sikkert sett mer proft ut om jeg hadde klart å få med mer en nesetippen! Men det er faktisk veldig vanskelig å ta et perfekt bilde i speilet, så jeg bøyer meg i støvet for de alle de kule bloggerene som sitter hos frisøren og farger de små grå mens de drikker en kopp evergood og tar bilder helt uanstrengt med et to kilos kamera i hånden. 

Ha en fotogen helg, vi blogges!

Miriam 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg