Jeg har ikke lyst til å bli en reklameblogg

Reklame | Inneholder direkt link til nettbutikken min

Jeg forsøker stort sett å være veldig bevist på hvordan jeg linker tilbake til nettbutikken min når jeg blogger, fordi jeg har lyst til at bloggen skal være humoristisk, glad, gøyal og ikke bare basert på salg, selv om jeg driver for meg selv. Men i dag skal jeg gå rett utenfor den boksen fordi jeg er stolt av at jeg nå kan tilby innrammede trykk. Jeg er og utrolig takknemlig ovenfor min godeste mann som til stadig er tålmodig selv om det går trutt og nå også har hjulpet meg å investere i en kunst printer <3 

Så her har du flere bilder av mitt første innrammede trykk det er for salg her. Nå må jeg løpe og hente i barnehagen og jeg har forløbig ikke rukket å trykke opp flere en ett trykk i dag så det blir kjempe spennende å se om det får bein å gå på 😀 Da må jeg hive meg rundt og trykke mer i morgen. 


Tusen takk for at du er innom, jeg gleder meg til å se hvor veien går 😀 

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg