Uaktsom oppvask

Mer enn litt flau ble jeg i går da reparatøren var her for å fikse vaskemaskinen. Vannet som rant i strie strømmer i forkant av vaskemaskinen skyldtes nemlig en operatør feil. Jeg ble regelrett så flau at jeg ikke turte å stikke hode innom bloggen i går, men etter all støtten og engasjementet jeg opplevde etter oppvask saken, så får jeg vel heller komme på det reine med hele historien.
Dett er Okokombien, den kan både vaske og tørke kær, super praktisk når man har lite plass! Men som med alle tørketromler må man jo rense lofilteret etter hver tørk, og det gjør vi jo, men det var vist ikke bare ett filter vi skulle ha renset, den blå stripa med den fine og tydelige pilen “dra ut her” skulle også renses. Den skulle ikke renses periodisk heller den skulle renses etter hver vask. Det kan jeg med hånden på hjerte si at jeg ikke har gjort! Se bare her på det det tova, grisete og klissete støvet som den stakkars reparatøren måtte hanskes med.
Hårball eksperten i huset var mildt sagt ikke imponert over ansamlingen min av støv og vaskemiddel rester. 
Så der har du det, jeg har uaktsomt og sakte men sikkert tettet igjen dispenseren på vaskemaskinen. 

Vi blogges!

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg