Den nakne sannhet


Jeg har jo for ikke så lenge siden flyttet tilbake til Norge fra California, og med på flyttelasset var særdeles få av klærne mine. Årsaken til det er at jeg i siste liten før vi skulle pakke skulle vaske de klærne vi da bruker mest.. 

Som sagt så gjort og der lå plutselig de fleste av klærne mine igjen i tørketrommelen, mens vi satt på flyet fra Oakland til Bergen. Reine Carlsen sjakktrekket fra min side, som selvstendig næringsdrivende har jeg ikke akkurat råd til å kjøpe nytt (eller brukt for den del). Så da sitter jeg her med den nette sum av en dongeri bukse fra Hennes og Maurits. Nå skal jeg i et viktig møte på fredag i finstasen, så da må resten av uka tilbringes i loslitt ull med noen malingflekker på beina i frykt for å skitne til den ene fine buksa jeg har.
Jeg håper du har en fin uke så langt, så blogges vi fra ulla! Jeg er kjempe spent for møte på fredag og håper jeg har godt nytt til uka 😀 

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg