På farta

Reklame | Inneholder en direkte link til nettbutikken


Her går det unna, det er jo helg alt! Jeg har endelig vært på fredagsmøtet mitt og det gikk veldig fint 😀 Så får vi ser hvor veien bærer herfra.
Det skal ikke stå på innsatsen i hvert fall, her jobbes det nærmest døgnet rundt, min godeste mann begynner muligens å bli en smule lei av at alt av serier og sofatid tilbringes med en iPad til å tegne på, en mobil til å følge opp markedsføringen, og to plater med first-price sjokolade for å holde motet oppe.

Det er derfor utrolig fint å kunne starte helga med å meddele at det så smått har begynt å tikke inn ordre på bestillingsverk her jeg sitter ved kjøkkenøya både det fra USA og nå i Norge. Når jeg ikke sitter med bestillinger, markedsføring og andre administrative oppgaver eller iPaden, jobber jeg med å teste ut det lille trykkeriet mitt på vaskerommet, så det siste som kom ut derfra var denne iskremen, og med det ønsker jeg deg en god helg!
Jeg har og forøvrig lagt om nettsiden min litt, så nå er det mulig å få tak i en original til under 500 lappen om du melder deg på nyhetsbrevet mitt i nettbutikken, det er litt kult 🙂 

Vi blogges plutselig!

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg