Reinsdyr fra Bergen

Reklame | Inneholder en ny serie kule karakterer

God lørdag alle samen! Jeg avsluttet forgje bloggpost med “tilbake til tegnebordet” det var planen, lite viste jeg da at vi skulle begi oss inn på åtte dager med omgansgsyke (takk gud for at vaskemaskinen var reparert). Som forelder skal jeg innrømme at jeg har vært bekymret, det har blitt et par telefonen til legevakten underveis, og et besøk hos legen. Det ser heldigvis ut til å slippe taket i dag og vi gleder oss til å kunne ta det litt med ro. 

Ideen var å introduserer den nye serien Rainsdeer from Bergen med pomp og prakt, og ikke i form av en skisse under utarbeidelse, men noen ganger må arbeidet legges bort til fordel for kos og trøst, og da syns jeg det er greit å presentere et ærlig bilde og si at bloggen eller mine sosiale kanaler ei er glemt, det kommer bare til å ta litt tid å komme i rute igjen 🙂   

Serien Rainsdeer from Bergen kommer av en rekke inspirasjonskilder, først ute var tollvesenets restriksjoner på import og eksport av præriehunder (mer om det her) siden jeg nylig er flyttet tilbake til Bergen fra USA måtte jeg jo spinne litt videre på den, og før jeg viste ordet av det rant det over av ideer og her er jeg nå klar for å ta fatt på arbeidet med å få alt ned på papiret 😀 

Jeg håper du har en kjempe fin helg, og jeg gleder meg veldig til å presentere mer av den nye serien. 

Vi blogges!

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg